lördag 14 maj 2011

Party

Klockan är halv tre på natten och jag sitter i bilen på väg hem från Stockholm, vi var och firade karolins födelsedag! Grattis Karo !!!! Världens skönaste tjej, unikare tjej får man leta efter. Hennes synsätt och värderingar på livet är så rubbade att det är därför jag älskar henne! Alla är vi olika! vi samlades alla 5 barndomsvänner och åt på vassa egen inne i stan. Alla som inte varit där rekommenderar jag starkt att gå dit! Det blev en massa mat och sprit, champagne för att sedan fortsätta ut till Sture och V. Men pensionär som jag är avslutar jag natten och åker hem nu medan resten fortsätter ända in i småtimmarna.



Jag och Ramina



Ja å Gabriella



Skål






25kr st för dessa söta strutar som innehåller anklever.



Och så beställde vi även löjrom!



Och så beställde vi älskade ostron som är världens godaste förrätt enligt mig



Lax och räckor till förrätt!



Flankstek till huvudrätt, sååå gott det blev dock så mkt över, eftersom man får ett stort fat per tre pers. Matkoma med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar