torsdag 5 april 2012

Barnmorska

Hello alla söta!!!!!
Skärtorsdag idag och det betyder att det är sista dagen innan påsklovet. Jag ska jobba nån timma sedan är jag ledig fram till på onsdag nästa vecka! Idag ska jag åka till mormor, sedan ska jag åka och se min bror spela basket, det är nämligen Scania Cup och han är så grym =)

Imorse så var jag hos barnmorskan Siv. Världens sötaste! Vi mätte magen och den var 28 cm, blodtryck normalt, socker 4,8 och sist min vikt 70,3 !!!!! så nu ligger jag på plus 13 kg, jag har gått upp 2-3 kg varje månad. hade hoppats på att landa på + 15 när barnet kommer ut men tror snarare på +18. Men men det får bli lite extra power walk med barnvagen i sommar, som by the way blev Bugaboo Cameleon!
Nu är det bara räkna ner för det kommer gå så fort nu känns det som, veckorna bara springer förbi!
Bebis_1194967477_6259850_135267006_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar