fredag 20 april 2012

Hello!
Idag vakna jag upp med världens största blåsa på läppen, alltså jag skämtar inte, den är enorm. Anledningen är att jag hade feber inatt och när jag får feber så slår det ut på läppen. Inte kul alls! Speciellt eftersom jag ska på middag ikväll!
Vid halv tolv idag hade jag bokat tid hos barnmorskan eftersom jag har haft ont i 2 dagar och magen har sjunkit enormt. Barnmorskan Siv undersökte mig och det stämde att bebo sjunkit lite och att huvudet är långt nere, det är dock inget farligt men hon ville att jag skulle undvika trappor ...svårt när hela min arbetsplats består av trappor. Vi lyssnade på bebis hjärta, tog blodtryck och blodsocker samt vägde mig 71 kg så plus 1 kg sen sist!
nu ligger jag på + 14kg.
Nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig, när nämligen bjuden på middag hos en vän inne i stan.
Ciao så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar