torsdag 19 april 2012

Dagens

Idag har det varit en dag som jag trodde skulle vara så lång men konstigt nog gick den fort! Jag jobbade fram till ett! Åkte sedan hem till min mormor som stackare ramla i måndags och har varit helt omtumlad sedan dess, hon skulle gå på toa tappa balansen ramla och kunde inte ta sig upp,låg där i två timmar tills grannen kom av en slump! Jag tycker så synd om min mormor.... Sedan dess har hon varit så rädd och vill inte vara ensam! Mamma har sovit hos henne i två dagar och barnbarnen jurinda & Louisa har pysslat om henne! Tur att mormor har många barn och snälla barnbarn, man önskar att man kommer ha det så bra när man blir gammal!
Efter tre timmar hos Jade åkte jag tillbaka till jobbet hade kvällskurs!
När jag väl kom hem vid åtta hade min älskling fixat lite meza! Finaste han är..... Love u!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar