söndag 8 april 2012

Hej alla jag hoppas ni haft en fin påskdag! Själv så firar vi nästa vecka detta beror på att ortodoxa följer den julianska kalendern och katolikerna följer den gregorianska kalendern. Påsken infaller inte alltid under samma påskvecka som katolikernas påsk.

Min moster och hennes familj va hemma hos oss ikväll! De bor i Umeå så det är inte så ofta man får träffa dem! Det var så mysigt och trevligt, min moster är kvinnoläkare och hennes man barnläkare så gissa om jag frågade ut henne om förlossning eftersom hon ofta får akuta samtal från förlossnings avdelningen, och honom om bebis säkerhet typ hur de ska sova osv!
Nu ska jag plocka undan och sedan väntar sägen! Har faktiskt sovit bra i 2 dagar så jag hoppas det fortsätter!







2 kommentarer:

  1. Copy, paste! Första stycket är taget direkt från Linnda.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ja det är det, fattar inte vad problemet är det är en mening som är fakta och inte nåt hon heller hittat på....shit alltså!!!!

    SvaraRadera