måndag 30 september 2013

Igår åt vi en grymt god brunch på Olarys Liljeholmen! Alltså min man gör hela restaurangen. Han är sååå grym! Efter det blev det lite barnbio för Leona och lite shopping för mig =)
Vi åkte och hälsa på mina föräldrar och mina svärföräldrar efter det! det är liksom en tradition på söndagar. Älskar denna ålder Leona är i hon är helt underbar, just när man tror att det inte kan bli bättre så blir hon bara bättre härligare och kärleksfullare! Jag får hårda kramar och pussar hela tiden. Min kärlek till henne är obeskrivlig!
Imorse fick leona följa med mig till jobbet och vara min assistent, jag kliver in på förskolan och ser att de har planeringsdag, hade helt glömt bort det, och min lektion skulle börja en kvart senare, jobbigt värre. men det gick bra!







- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar