tisdag 3 september 2013


 Hej!
Sitter här dricker kaffe å äter choklad å njuter av doften av ett rent hem. Vakna vid 8 av att 2 städerskor kom hem till mig, de gick precis och jag är nöjd. Om 2 veckor börjar jag jobba 75% och jag kände att jag behövde en grovstädning innan. Leona har blivit världens mysigaste hon delar ut pussar och kramar hela tiden. Ni som har bebisar har verkligen mycket att se framemot det blir bara roligare och roligare.
Hon har börjat leka olika lekar dvs roller hon lever sig in i vissa situationer och det är så roligt att se. Hon är tidig i sin utveckling och det får mig att känna mig stolt, man försöker göra det bästa för sitt barn och det är kul att då höra att hon är duktig. Men det allra viktigaste är ju att hon är frisk och glad.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar