fredag 20 september 2013

Har just lämnat Leona på dagis å Gud så hon skrek, hon är så medveten om allt, så fort jag klädde av henne så undra hon varför jag inte tog av mig min jacka? Min smarta lilla tös, väl inne i avdelningen sååå var hon som klister på mig.

Det går ju åt en tid till nattningar, i alla fall i det här hushållet. Oceaner av tid, om man ska vara noggrann och ärlig.
Därför har jag tänkt till och varit konstruktiv och kommit fram till att jag borde använda denna tidsrymd på 30 minuter till något vettigt, dock slutar det alltid upp med att jag somnar själv =( Är så trött på att leona somnar i min säng och sedan får jag flytta över henne, därför har jag nu i 3 dagar provat å lägga henne i hennes säng på en gång å dra sängen mot min säng. De har funkat så där, mycket gråt men till slut har hon somnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar