fredag 13 september 2013

Min Lilla sessa var sååå trött imorse och tröttheten gick över till ilska och gråt när vi kom fram till förskolan, idag så lämnade jag henne i 4 timmar, det hade gått jätte bra hon hade inte gråtit, men när det blev dags för lunch hade hon fått ett utbrott och vägrat äta. När jag smygtittade så grät hon och jag kunde inte hålla mig. En stor kram fick jag och jag kunde inte gå en meter utan att hon var efter mig. Vid vilan så somna alla barn och till sist Leona. Nu sover hon och snart ska jag hämta henne!



Fredagsfrukost på jobbet, jag har varit här och planerat inför nästa vecka. Hade även möte med min chef angående mina tider, å efter lunch vid 13:00 kommer jag sluta varje dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du får sluta vid 13! Då hinner du både jobba och vara med leona en hel del. Själv har jag inte haft lika tur med chefen. Jag får sluta tidigast 16 :( känns jobbigt att missa så mycket av sitt barn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Är så tacksam!
      Man får försöka lägga all tid på barnet när man kommer hem istället! Kram

      Radera