torsdag 12 december 2013

God morgon!
Jag hoppas ni haft en fin vecka!
Jag har jobbat och varit helt slut när jag kommit hem, eftersom jag fastar så är jag extra trött. får inte i mig det jag brukar äta. igår var mat inspirationen noll, har ätit så mycket fisk och linssoppa och den vanliga fastamaten att jag inte var sugen på nåt. Då kom jag på Ich, det är den minsta coscosen blandad med tomatpure å kryddor samt persilja. Det var gott och jag var nöjd. Leona mår så mycket bättre och såret har läkt så fint, lite ovanligt och se henne utan hår dock, men det växer tackar Gud varje dag.
Imorgon ska jag på Lucia i stadshuset med min klass, ska bli så mysigt och på måndag har Leona Lucia. Leona började dagis igår och det tog lite tid för henne, jag satt med i nån timma tills hon vande sig. Hon får inte vistas ute och måste smörjas varannan timma. Skönt att vi har jullov snart så jag kan vara hemma med henne!




Juliga nagar


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar