söndag 8 december 2013

God morgon! Jag hoppas ni haft en fin helg so far! Igår fyllde maken år och vi hade en fantastisk dag ihop. Vi myste hela dagen tills klockan blev fyra. Mamma kom för att passa Leona och vi åkte till Stockholm. Vi gick först på bio och såg Hungergames väldigt bra dock dåligt slut, efter det åkte vi till Boco nero restaurang som ligger mellan Odenplan och Östermalm. Eftersom jag fastar så valde vi den restaurangen då de har Julbord och jag kan välja vad jag vill äta. WOW WOW säger jag bara vilket julbord rekommenderar starkt! Fanns allt och äta och så långt ifrån ett svenskt Julbord man kan komma. Restaurangen är italiensk inspirerad.
Ikväll har vi bjudit min svåger och svärfamilj på middag!

- Posted using BlogPress from iPhone







Min skaldjurs tallrik =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar