fredag 6 december 2013

Hejsan kära vänner!
Vi mår så mycket bättre tack å lov! Jag tackar Gud varje dag. Nu när jag tänker efter så hade Leona sån tur att det inte kom på ögonen, Jag har bilder men vill inte visa eftersom det finns många känsliga läsare. Efter att detta hänt så har min släkt och vänner varit väldigt ärliga å sagt att jag blottar för mycket av mitt liv. Vad tycker ni? I vår kultur så tror många på onda ögat och säger att den kan vara omedveten. " sluta lägg upp bilder på din dotter fick jag höra i varje samtal när de ringde för att höra hur det gått! "Allt som hänt din dotter är inte normalt" Vad svarar man på de liksom. Jag är en god och ärlig människa som älskar mina medmänniskor, har aldrig skadat eller gjort en människa något ont, så varför skulle någon vilja mig eller min familj något ont? Det som hänt min dotter är otur mer kan jag inte säga!






- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hej louisa! Skönt att Leona börjar må bättre! Jag tycker absolut inte att du blottar ditt liv och lägger inte överdrivet många bilder på er. Jag tror inte på ondaögat. Jag tror inte att någons avundsjuka från andra sidan skärmen kan skada en människa. Då skulle nog alla drabbas av olyckor hela tiden. Gud skulle aldrig låta något sånt hända så jag tror inte det är så kristet att tänka så heller. Jag tror som du säger att lillan bara haft otur. Alla vi älskar barn och de flesta som läser din blogg har säkert egna barn och håller om Leona kärt. Du gör självklart det som känns rätt för dig/din familj. Hoppas allt blir bättre snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ska ju inte tro på "onda ögat" så nä tror inte du har gjort nåt fel ren otur bara

    SvaraRadera
  3. Visst finns det ett ont öga!! De tror jag absolut på men vare sig du lägger ut bilder eller ej så finns det alltid någon som ögar. Men jag tror att din tös har haft riktig otur. I den åldern så händer det så mkt och dem vill se allt man gör och man kan inte släppa ögonen 1 sek!
    Angående bilder, ja du kanske lägger upp bilder som du inte borde MEN det här är ju en blogg så jag förstår vrf du gör de

    SvaraRadera
  4. Hej! Skönt att höra att allt går bättre! Jag tror på det onda ögat
    Samtidigt e leona i känsliga åldern! Min son ramla igår spräckte upp pannan jag sa tack guse gud att det inte var vid ögat! Han ramlar ofta så fort hag blickar kan det hända nåt! Din blogg e en av mina favoriter! Jag känner dig inte men tycker om o se leona på bilder och dig dina vänner och familj! Jag tycker inte du ska tänka på d här med onda ögat för mycket om det känns bättre, dra ner på att lägga up bilder på keoba, men hon e juh så söt! Gud vare med henne!

    SvaraRadera
  5. tror inte på onda ögat och nej, du blottar inte ditt liv för mycket! gör det som känns rätt för dig, folk kommer alltid tycka både det ena och det andra, oavsett hur man gör! skulle det vara så att man kan lägga öga genom att titta på andras bilder och läsa andras bloggar skulle alla drabbas av olyckor hela tiden. det var ren otur och det är inte ovanligt att små barn skadar sig.

    SvaraRadera