torsdag 19 december 2013

Hejsan! Veckan har gått fort och jag har trott att det är fredag två dagar i rad nu! Hat varit så lite på jobbet! Igår hade vi jullunch och imorgon julavslutning sedan har jag jullov! Såååå skönt ska det bli!
Idag har vi ätit lunch med min bror i mongoliska och middag blev räksallad med min svägerska, så svårt å äta hemma när man fastar tycker jag! Imorgon bär det av mot Stockholm för att handla klappar! Kommer hamna mitt i julkaoset! Men men har inte hunnit tidigare!
Nu har jag just slagit in Leonas fröknars klappar! Och ska ta en dusch innan läggdags!
Planerna inför jul är inte mycket men lite kul har jag att se fram emot, maken nyöppning av olearys samt Isabelles dop och mina kusins trolovning!


- Posted using BlogPress from my iPhone






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar