lördag 14 december 2013

Helgen har gått fort! Och jag har varit sååå trött vet inte vad det är med mig! Tror nu när leona har mått bättre så har jag kunnat slappna av och kunnat släppa all stress och ångest jag haft!
Fredags jobbade jag halv dag! Åkte till stadshuset med mina elever för att se lucia! Det var fint men en udda lucia! Efteråt åkte vi tillbaka till skolan och gick igenom lucia sång texterna! Vem är Staffan fick jag frågan flera gånger! Fick själv lära mig en hel del!
Sedan hade vi ett lucia tåg i skolan oxå som bestod av mina kollegor;)
Mot kvällen blev det thaimat med familjen!
Idag vakna jag och åkte direkt hem till en tjej där jag sminka 4 tjejer! Efteråt kom jag hemma rulla vinbladsdolma en vegetariska sådan! Gott starkt vart det!















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar