fredag 10 januari 2014

Hejsan!
Sorry för dålig update, men jag har verkligen varit låg och inte gjort någonting och därför inte haft någon inspiration till att blogga. Jag började jobba i onsdags och det känns verkligen, tidiga mornar och stress, måste verkligen köpa mig en bil det här funkar inte.
Jag och Leona har ätit en massa gott dessa 3 dagar, eftersom maken jobbar så orkar jag inte laga för bara oss två. Lite lat si så där. Min idag har jag tagit ut mat ur frysen för att laga.
Jag känner behovet av värme och ljus, skulle så gärna vilja åka bort nån vecka eller två. Det var tanken innan Leona brände sig. Nu får hon inte se sol på 1 år. Men det gör inget! Hon har läkt så fint och jag tackar Gud varje dag!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar