tisdag 28 januari 2014

God morgon!
Jag vakna precis och fick mig en efterlängtad sovmorgon, maken tog Leona till dagis imorse och jag kröp tillbaka ner i sängen. Ja mår fortfarande inte så bra så jag kämpar med vardagen. Det kommer i vågor ena timmen kan jag må tipp topp och andra timmen kommer jag knappt upp ur stolen pga illamåendet.
I helgen hade jag och maken en mysig söndag äntligen. Han har inte varit ledig enda sen han öppna krogen vi åt en god middag och såg sedan 12 year a slave och en sak kan jag garantera det var ingen film för en gravid kvinna. Usch jag blunda mer än jag tittade. Den var så sorglig. 
Igår fyllde min bästa vän år och vi åkte till henne för lite uppvaktning, stackaren var sjuk men vi fick henne på lite bättre humör. Nu ska jag hoppa  in i duschen sedan väntar inskrivning hos barnmorskan. Jag vet sååå sen denna gång haha.   









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar