torsdag 23 januari 2014

Hejsan! livet suger för tillfället och jag är så off på allt. det bästa på dagen är när jag hämtar Leona på dagis och hon lyser upp och springer till mig med världens största famn. Det näst bästa är när vi ska gå och lägga oss. Jag är så trött och hängig ni förstår inte, vill bara att det ska vända och jag ska bli normal.  Jag funderar på att gå ner i tjänst om det inte vänder snart!


En god sallads fat bjöd jag på häromdagen när kusinen var förbi

Vi le och må bra som på dessa bilder, har nästan glömt hur det är att må bra

 

1 kommentar:

  1. Wow riktigt vacker är du! Krya på dig hoppas alla jobbiga symtom avtar snart så du kan njuta av graviditeten. Är du beräknad till sommaren? Ska själv ta ett gravtest nästa vecka för att se om något har hänt, spännande hihi

    SvaraRadera