fredag 31 januari 2014

Ta slut nån gång

God morgon!
Jag mår färdjävligt idag. Vakna upp med två blåsor på läpparna och en torr hals. Magen kurade och jag var inte sugen på nåt. Och där gjorde jag fel borde ha tagit nåt litet vad som helst. För det gick snabbt över till en katastrofal illamående och nästan att jag inte orka stå på benen. Och då är jag på väg till jobb och dagis. HJÄLP!Otroligt vad graviditeter kan skilja mellan varandra!
Så fort jag kom fram till jobbet köpte jag en macka och den slängde jag i  mig på 2 sekunder.
Alltså hur lång kan en månad vara???? jävla januari vägrar juh ta slut!!!!!!! Vill känna sol värme och glädje. Skönt med fredag iallafall kan jag glädja mig med det!
 

1 kommentar:

  1. Tänk om det är tvillingar? Min kusin mådde så otroligt dåligt och har fått reda på att hon bär på tvillingar=)

    SvaraRadera