torsdag 16 januari 2014

Då kör vi igen

Hejsan!
Dagarna går fort och veckorna springer, ändå så känns allt så B. Inget att se fram emot och det som finns att se fram emot är långt framåt. Just nu är inspirationen zero och jag känner bara för att lägga ner bloggen. Händer liksom inget kul och jag har inget att blogga om. Jag mår fördjävligt fortfarande och jag tror ni alla börjar förstå att vad som händer med mig!

Gud har skänkt mig glädjen att bli mamma igen!
Vi är jätte glada men jag har knappast njutit då jag mått hemskt. Med Leona mådde jag tipp top och kände ingenting jag dolde mig graviditet fram till 5 månaden på jobbet men denna gång alla visste redan i andra haha, sååå dåligt som jag mått!
Illamående, kramper i magen likt förvärkar hunger som inte går att stoppa med nåt. jag bara äter och äter men blir aldrig mätt och allt smakar bläää. Det började 20 dec och har fortsatt sen dess, har passerat 3 månader så jag hoppas att det avtar snart! Jag känner mig uppgiven och trött på att vara gravid när jag mår så där.  Graviditetsillamående är så krävande på så många sätt, speciellt när det är som värst. Det går inte att fokusera på det fina med att vara gravid, all energi och alla tankar går åt att orka igenom dagen och försöka hitta sätt som får en att må lite bättre.
Sen har vi juh tankarna om förlossningen som inte går att undgå! Puh

 

4 kommentarer:

  1. Åå stort grattis till graviditeten! Va spännande och mysigt med bebis nr 2 :) ska blir kul att följa dig på din resa så självklart måste du fortsätta blogga :) om du vill alltså :)
    Vi har precis bestämt oss för att bli gravida igen så denna månad har vi provat utan skydd. Ska bli spännande att se om det tog sig.

    SvaraRadera
  2. Du får inte sluta blogga!!! Lycka till nU! D går över allt blir bättre sen
    Tänknom d blir en liten pojke mysigt!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Du skriver om kramper, så fick jag med med min andra graviditet. Mådde bäst i första..det visade sig att det vi väntade tvillingar! 9 mån sen välsignades vi med två söta tjejer..:) lycka till kram

    SvaraRadera