måndag 3 februari 2014


Hello!
Helgen har gått fort och vi har inte gjort så mycket, hängt hos mamma och mormor. Haft lite mer ork och passade därför på att städa. Mitt hus har varit så smutsigt eftersom jag mått så dåligt. Blev en ordentlig storstädning och jag mer än längtar till att packa ner alla vinterkläder. herre Gud vad dem tar plats. Jag träffade även min barnmorska i fredags för inskrivning. Oj oj vad jag har blivit stor vågen visade 63,5 kg redan plus 5 kg jämförde min kurva med Leonas och då hade jag gått upp 2 kg vid den här tillpunkten. Men men det är inget man kan rå för, om jag inte äter så mår jag jätte illa. Det är bara en bebis i magen å inte två hehe.
Idag är maken ledig så vi ska bara mysa och hitta på nåt kul!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Kul att höra dig må bättre! Saknar dina roliga blogginlägg och bilder!
    Kram

    SvaraRadera