tisdag 25 februari 2014

Hejsan! Längesen nu, och min energi och inspiration för bloggen blir tyvärr bara mindre och mindre. Jag känner att jag inte har så mkt att blogga om längre =(
Jag har just lämnat Leona till mamma efter en 2 timmars nap med min sessa. Idag fick hon vara kvar hemma med mig. Vi lagade mat städade och badade. Hon är så underbar börjar bli lite busig och testar mina gränser. Tiden då jag mådde dåligt fick hon bestämma och göra det mesta hon ville och det har tyvärr gett sin effekt. Så nu gäller det att hitta tillbaka där vi var förut.

I lördags så tog vi det lugnt träffa Vanja och Andrea en sväng en fika å lite mys pys.
I söndags åkte vi till Uppsala för att träffa och umgås med min gamla student vän Antigona hon är höggravid och sa få en pojke om 1 månad. Vi prata barn, uppfostran och gosade med henens lilla Glara som är 3 1/2. Det var fösta gången Leona åkte regional tåg och gissa om hon älskade det. Hon blev bästis med halva vagnen.










- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar