torsdag 20 februari 2014

Jobbig natt

God morgon!
Så sjukt trött idag. Jag ser ut som hej kom å hjälp mig idag !
Leona vakna vid 2 inatt och ville komma över till oss. När jag väl flytta över henne så var hon över hela mig, hon ville ligga på mitt bröst och dem är så ömma nu så jag blev bara irriterad hon låg på mina armar, mage ja överallt förutom på sin kudde. 1 timma senare vill hon ha flaska hon fick sin flaska jag bytte blöja och hon somna om vid 4, när klockan ringde kvart i 7 trodde jag inte det var sant! såååå trött var jag.
Letar efter en ny säng åt Leona men vet ej när man börjar med juniorsäng? Känns som att hon vaknar under natten för att hon vill ha mer plats! Å nu när bebis 2 kommer så måste jag ändå köpa en ny säng. Hitta denna säng från märket Troll samma märke som hennes spjälsäng.
Troll Juniorsäng Philipa Vit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar