tisdag 11 februari 2014

Hejsan
Hoppas att er helg varit fin! Jag börjar äntligen må lite bättre och ni förstår inte hur lycklig jag känner mig. Det har varit som en mardröm senaste 3 månaderna. Leonas olycka och sedan må dåligt efter den. Nu tack å lov hoppas jag att jag fortsätter må bra resten av graviditeten. Gick in i vecka 16 idag och det går verkligen fort. I fredags åkte ja och Katta upp till Maria för att fira henens födelsedag. Vi bokade bord på Supper och jag kan verkligen rekommendera stället om ni inte varit där. Det är en sydamerikansk restaurang och miljön är fantastisk, det känns som att du sitter i en karibisk uteservering.     








- Posted using BlogPress from my iPhon



 
Det blev en massa gott i helgen, jag och Leona baka bullar och våffla våfflor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar