onsdag 1 december 2010

Äntligen är tentan över.......Jag gjorde mitt bästa och hoppas det går vägen. Det är verkligen världens bästa när man skrivit en tenta...en sån lättnad. Därför tyckte jag att jag förtjänade lite shopping.=)=) så efter skolan åkte jag till stan!!! Jag behövde nya bas plagg. Så detta fick jag med mig hem.
Lindex: 299:- 50%
Jätte fin ulltröja ganska rak i modellen med taita ärmar. Vill även tipsa om att Lindex har 50% rabatt på alla, ull tröjor, koftor och blusar.

Sisters 299:-
Otroligt skön tröja....med ett härligt material.

Farfar kofta från Sisters 399:-

En elfenben vit likadan.

Lindex 349:- 50%
Super varm å skön i vinterkylan

Sisters 499:-
Sååå snygg och cool modell.


Lindex 399:-
Mina efterlängtade röda stuprör byxor som jag tidigare bloggat om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar