onsdag 22 december 2010

Kalas!

Har nog aldrig blivit så uppvaktad på min födelsedag som idag....alltså mina elever är bara världens sötaste, jag fick tårta, blommor, hudvårdsprudukter, tröja, smycken samt en massa massa krims krams.
Av mamma fick jag en jätte fin rävpäls jacka som jag vetat ha länge...den kommer passa mig så bra när jag trallar runt i gatorna i New York =)

Just nu väntar jag på att min familj ska komma hit...mina 3 bröder ska åka på stor stryk av mig..ingen av dem har ringt och grattat mig =( sedan väntar middag med maken ikväll!
Ja må hon leva....hehehe de sjöng den på 4 olika språk =)

Bästa klass B15 kommer sakna dem



Söta kollegorna Karin och Gian

Lite av allt jag fick.

Denna söta lilla sköldpadda, virka Maria vår arbetslagsledare åt mig.


så sööööööööt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar