torsdag 9 december 2010

Äntligen hemma...har varit på en jätte trevlig och intressant middag plus föreläsning med jobbet idag..samt alla sfi skolor i hela Stockholm. mer om det imorgon!

Föresten för 2 dagar sen var jag hemma hos mamma och åt mat, det första jag gör är å biter mig så hårt i munnen att jag börjar gråta och det slutar inte blöda. Har därför inte kunnat äta som en normal människa i två dagar. Kommer nu hem skit hungrig...första tuggan i munnen....Bang biter sönder mitt sår igen så jag gallskriker och gråter så tårarna sprutar, av ilska samt smärta slänger maten i väggen!!!!!
Så nu sitter jag arg, hungrig och mensvärk........Hatar denna dag!

Till något roligare igår var jag maken å mina 2 bröder på bio och såg ! The next three days med Russel Crowe. Alltså han är så grym..älskade denna film eftersom man satt så spänd och verkligen visste inte hur det skulle sluta. Handlar om att   John Brennans perfekta familjeliv slås i spillror när hans fru blir dömd till fängelse för mord. Efter flera år är John fortfarande övertygad om att hon är oskyldig och utarbetar en farlig plan för att frita henne..lite Prison Break över denna film


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar