tisdag 25 januari 2011

helt slut!!!

Fan vad jag är trött shit alltså sov så dåligt inatt, vakna varje timma fattar inte varför. Vakna vid halv sju tiden tog bussen och va i skolan vid kvart i åtta. Alltså jag kan inte förklara hur kallt det var i morse det blåste iskall vind, ni vet sån vind som tränger sig igenom kläderna. Fick mitt schema idag och den är helt ok kommer totalt ha 5 olika klasser vilket är ganska mycket, men det är bara kul =) Alltså fan vad det är kul att jobba på gymnasienivå det är något jag lätt ska göra i framtiden. Måndagar är jag ledig weeeeeiiiii vilket är väldigt bra för jag vill ju självklart vara hemma så mkt som möjligt med maken. Min handledare har inga lektioner då vilket betyder att jag oxå har planeringstid! Tisdagar är däremot långa till halv 5.
Efter skolan tog jag en runda på stan och hitta lite fynd på Monki.
Jag runt 7.
 Kaffepaus i lärarrummet

Ett par tygleggings som har kostat 400 för endast 60 kr + 2 snygga toppar för 40 kr styck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar