söndag 16 januari 2011

Uppsala

Har just kommit fram till Uppsala...shit vad tungt det känns att vara här....Helt underbart att träffa vännerna men gud vad det var underbart det var att få sova i min säng i helgen samt att vara med min älskling. Jag vet helt ärligt inte vad som väntar imorgon. På grund av att jag inte fått svar från min kära lärare Berit så vet jag inte om jag klarat tentan som jag skrev i fredags vilket gör att jag inte vet om Institutionen för examen tar emot mig. Man ska enligt reglerna ha alla poäng inne. Jag ska gå dit och försöka, om inte så kommer det kännas väldigt väldigt tungt eftersom jag är så nära efter många års kämpande så har jag bara en skit tenta som stör. Om de säger nej så tar jag mitt pick och pack och åker hem, om de säger ja så betyder det att jag tar examen  i mars.
Nu ska jag sova för imorgon måste jag upp väldigt väldigt tidigt.
Natti natti
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar