fredag 21 januari 2011

Inte min dag !

Idag var det inte min dag alltså.....shit. Vakna åt en god frukost tillsammans med min man, sedan ringer mamma och säger att jag ska åka och hämta min lillebror eftersom hyresvärlden ska hem till dem och laga något och han behöver komma in i huset. Innan maken åkte till jobbet sa ha " ööö baby bilen behöver tankas" Jag tänkte inte mer på det utan sätter mig i bilen och kör mot kringlanskolan. Väl i skolan ser jag min lillebror och går ut för att ropa på honom.... jag hinner inte gå några meter innan jag faller pladask på alla fyra...fy fan vad ont det gjorde, inte nog med det så skratta typ halva skolgården. jävla snorungar tänker jag och reser mig. Vi går in i bilen .....mmmm då vill inte bilen starta...fucking jävla skit...alltså världens pinsammaste syrra. Stackars Johan. Promenerar typ 3 km till närmaste bensinmack....mmmm smarta lilla jag har glömt min plånbok i bilen...alltså jag höll på å döda någon. Då var det bara å vända....
Alltså när en dag börjar fel då ska man bara sitta hemma...för dagen kommer bara fortsätta dåligt, det är mitt tips.

Nu är jag hemma äntligen.....har varit hos morfar och sedan till Maxi, handla tidning å choklad.
Nu ska jag bara luta mig bakåt i soffan å mys pysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar