tisdag 18 januari 2011

Skämtar hon eller????????

Just när jag trodde att min lärare Miss B ...blivit snäll och att hon äntligen ska släppa mig fri får jag denna email.

Hej!
Jag är inte helt klar med rättningen men jag har tittat i mina
anteckningar om dina resultat för övrigt på kursen. Det här är ju
Projekt-kursen för dig eller hur? Och då har jag inga anteckningar om
att du gjort övningar och rapport om ordkunskap, skriftlig färdighet,
uttal, muntlig färdighet, test eller grammatikuskultation och inte
heller någon projektrapport. Det kan vara att jag har anteckningar om
detta på annat ställe men om du gjort dessa uppgifter så kan du väl
skicka in dem till mig en gång till.

Jag har gjort allt detta!!!!!! bäst för mig att jag har sparat allt i min externa hårdisk. För hon verkar inte vilja släppa taget om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar