lördag 15 januari 2011

Världens bästa Katta!

Igår var inte världens bästa dag...jag skrev tenta som jag var så säker på att jag skulle greja utan problem, dock så gick det inte riktigt som jag hade tänkt, jag hade bara 30 minuter på mig, hela tentan är på 90 min. Eftersom jag bara fick göra en sida av tentan så fick jag 30 min på mig, Ni kan inte ana hur fort 30 min gick.....jag hann inte göra ett skit. Så jag var verkligen ledsen och frustrerad igår, speciellt eftersom detta är min absolut sista tenta och en sketen liten sådan.

Men iallafall det var så skönt att vara tillbaka i Södertälje, Min man min säng mitt hus...lovely.
Jag åkte och hälsa på min morfar det första jag gjorde, Och han mår inte bra alltså.....=( Han är trött och vill bara vila.

Mot kvällen kom min underbara katta på besök.....med en present =)=)=) Jag fyllde ju 25 i dec. Så söt hon hade verkligen inte behövt, men bästis som hon är kunde hon inte låta bli....om 2 v fyller hon år.

Jag fick Världens godaste vin som jag älskar, lyxig vit choklad, Tandblekning som jag länge velat köpa samt ett så snyggt och chict halsband.

3 kommentarer: