söndag 13 mars 2011

Lite tankar

Det ringer i öronen av huvudvärk, hjärtat bankar i otakt och olika hårt. Jag tänker. Det börjar bli mycket att hantera nu. Min kropp gör saker och jag hänger inte med. Hjärnan har trängt bort vissa saker. Det låter nog allvarligare än det är. Skulle väl gissa på att det mesta beror på sömnbristen jag har utsatt mig för, men det är trist för jag är helt ärligt piggare när jag varit vaken en hel natt än när jag sovit 8 timmar.
Känns som att saker jag varit med om dessa 2 veckor tagit musten ur mig. Men jag hoppas på en bättring, både med hälsan och det andra. 
Jag längtar till att jag får ta på mig träningsskorna och springa non stop på löpbandet. Eller bara hänga med min underbara vän Katta som jag saknat så mycket. Min kärleksfulla kusin Maria eller världens sötaste bebisar Glara och Andrea. När man är sjuk så känns det som att man aldrig kommer få träffa eller göra saker man gjort förut för att man är så sjuk.
Vill bara le och må bra! Orkar inte vara sjuk längre!

2 kommentarer:

  1. Du blir bra snart ska u se. Håll ut. Å krya på dig finaste. Puss från oss.

    SvaraRadera
  2. Hjärtat! Saknar dej med!! Vad du fått stå ut :((
    Efter regn kommer sol och vi saknar dej solstråle!!!

    SvaraRadera