måndag 14 mars 2011

Nu jävlar!

Jaaaa har kunnat äta min första måltid utan att springa på toa! Dessutom ringde min läkare mig och talade om vilken bakterie jag hade i tarmarna, samt att denna bakterie kommer från ej tillräckligt lagat kött!!!!! Alla som följer min blogg såg att jag och maken var i kebab house innan jag åkte till Uppsala i måndags, Michael åt Pizza och jag åt kebab!
Så nu jävlar efter vad jag fått i en vecka ska de få smaka på ett och annat, har anmält dem till miljöhälsan! Och nu är det dags för lite privat snack oxå!




2 kommentarer:

  1. Samma sak hände mig!! Fast det var för flera år sedan. Jag och min pappa åt på kebabhouse och samma kväll mådde jag skit och spydde typ 3 dagar framåt. Har inte ätit där sen dess och jag vägrar sätta min fot där igen!

    SvaraRadera
  2. åh stackare....jag har anmält dem till miljöhälsan! att de inte fattar.

    SvaraRadera