tisdag 29 mars 2011

officiellt lärare!

weeeeeeeeiii hur glad är inte jag på en skala =)=)=) Har just kommit ut från mitt absolut sista seminarium =)
Och jag är godkänd på hela min praktik......jag kan inte förklara hur bra bedömning jag fick av min handledare. Men måste bara nämna en sak som jag är otroligt nöjd och stolt över nämligen att min handledare skrev följande i bedömningsmallen som universitetet ska ha, " Louisa är så trygg i sin roll som lärare att det många gånger känns som att hon fötts in i denna roll"........inga ord =)=)=).
Vem tycker inte att jag förtjänar en sån fin Louis Vuitton  tårta!!!!!! Det är en riktig tårta hämtad från en amerikansk tidning. kände även att jag förtjänade lite shopping, så det blev en snabbis ner till stan!

   
Det blev en träningstopp från stadium med jävligt snygg rygg. En multifunction Bh från Hm, det är en bh där man kan lägga axelbandet exakt var man vill i hela bh, väldigt fiffigt om man har en klänning med annorlunda urringning. Katta hade en sådan i Miami å den var grym och kom verkligen till användning. Sen blev det en till Missoni inspirerad bikini i härliga färger speciellt när man är brun och fin!

Från New Yorker 218:-

Stadium 299:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar