söndag 19 juni 2011

Examensmiddag

Hallå=)=) God morgon, har just vaknat och är så utvilad och glad, jag hade en så bra kväll igår med mina underbara vänner och kusiner. Jag tog ju examen i mars men har ej firat det, först hade jag och maken planer på att ha en stor fest för släkt och vänner. Hmm alltså när vi börja räkna så kom vi upp på 60-80 personer jag har verkligen världens största släkt. Såå efter ett tag kände jag bara nej, jag orkar inte fira det, skit i det. Men efter många om och men så ville jag ändå göra det. Så jag bjöd endast mina nära vänner och kusiner som varit där för mig under min studietid, och vet hur mycket man slitit. Självklart hade jag velat bjudit alla om det gick.

Kvällen var iallafall lyckad jag jag njöt av mina underbara vänner. Jag har verkligen fina människor runt omkring mig. Älskar er alla.


Gabriella, Vanja, Katta.


Fina Jenny som jag pluggad med i Uppsala, och min fina roommate under tre år min kära kusin Jurinda.

Maria, Diana, Lourice, Daria

Ett fint tal höll min kusin för mig, som innehöll många fina minnen av vår studietid.

Tanja och fina Gabriella


Pekannötspaj och makens vitchokladspannacota får ni recept på snart som var såå god.

Jag fick såååå fina presenter och allt i min smak, mina vänner känner verkligen mig. Thank you all.

Nu måste jag fixa frukost till mig och Jenny
Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar