torsdag 16 juni 2011

Få fin/len hud till sommaren!

Idag började rean på Bodyshop hela 50% på de flesta produkter, en butik jag älskar...Fick med mig lite hem bland annat denna underbara Cocunut skrubb, alla som känner mig vet att jag älskar kokos.
Här kommer första steget för en silkeslen hud.
1. Skrubbprodukter avlägsnar döda hudceller och gör din hud mjukare igen. Polera huden med peelingkrämer och skrubbhandskar. Peela i fram-och-tillbaka-rörelser över områden som behöver sig en rejäl skrubbning, och använd cirkelrörelser där huden är mer känslig, som på magen, över bröstet och i ansiktet.




Pris: 195 kr
 
Coconut Body Butter 175 kr ...Nu 85kr
Efter peelingen är det dags att smörja in huden ordentligt – det är då den absorberar fuktgivande ämnen som bäst. Din fuktkräm får gärna innehålla ceramider, som skyddar din hud och binder till sig fukten.
Den fuktkräm jag rekomenderar är denna här ovan och det var den jag även fick med mig hem idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar