onsdag 29 juni 2011

Jävla Blogspot

Hej kära läsare.....
sorry för dålig update men jag har inte kunnat blogga från mobilen fattar noll...så nu sitter jag här hemma hehe.
Började jobba vid 8 imorse, tror ni det kom några elever? NOT sååå skönt haha, förstår dem lite faktiskt sista dagarna och så fint väder vi skulle ändå inte göra så mkt.
Så jag tog mitt pick och pack kl nio och satt vid maren och sola. Dagen fortsatte med Lunch med Katta och sedan tid hos duktiga Sandra för färgning hos Cityfrisörerna.
Tyvärr går det inte att ladda upp foton från dagen, men jag lägger upp så fort blogger.com fungerar som den ska igen.

2 kommentarer:

  1. Vad är du för lärare ? och för vad för årskurs?

    SvaraRadera
  2. hej!
    Lärare i Sv/sv2 religion, just nu jobbar jag i komvux/ SFI
    Kram

    SvaraRadera