söndag 11 december 2011

För er som undrat om jag gillade Playa del Carmen eller Cancun bäst så måste jag säga Playa.....
Det var mer personligt och mysigt, för par eller familjer. Cancun är också bra men mycket snobbigare turister, Riktiga milffar på 40-50 eller galna 20 åringar. Mycket fest och nattklubbar här i Cancun, kan inte ens föreställa mig hur det är här i februari då det är Spring break , alla amerikanska  studenter samlas i Cancun och fuckar ur. Sen skulle jag inte rekommendera Mexico Nov, Dec och januari, som enligt de svenska resebyråerna säger är bäst....Nej för solen går upp 9 ner 14-15:00 stark i  2 timmar. Så vill man ha sol skulle jag inte rekommendera dessa månader. Men förutom det är allt annat här underbart, Servicen är världsklass, maten stränderna....allt.
Idag var det ett par som gifte sig ....så fint ! lyckades fånga en bild på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar