torsdag 22 december 2011

Min dag har varit så mysig, en massa mys och jag har blivit så bortskämd av Michael! Hela huset glänste när jag kom hem från mitt möte som jag hade på jobbet! Det blev en räkmacka till lunch, och sedan mot eftermiddagen åkte vi till skogshöjd spa! Jag hann även träffa bästis snabbt och fick en massa hembakat julgodis och en present! love u bästis!
Av maken fick jag Också en jätte vacker present som jag älskar! Den visar jag imorgon!






Julgodis Made by katta



Min 26 års present!



Nu blir det godis och lite tidningsläsning innan läggdags!

2 kommentarer:

  1. Får man äta räkor när man är gravid?

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja det får man, de är rika på D- vitamin så det är absolut inte farligt däremot ska man akta sig för Aborre,gädda, färsk tonfisk, rocka hälleflundra!

    SvaraRadera