måndag 5 december 2011

Hola! Hur mår ni där hemma? Här är det så varmt att jag tuppar av jag kunde inte sitta vid solen idag, fick sån huvudvärk, så istället har jag kört yogapass och spelat pingis med en liten svensk grabb. Majoriteten av turisterna här är från Canada och Argentina, lite engelsk män och lite från Tyskland få svenskar! Vi har blivit bästisar med ett stört skönt par från Canada, jag har hört det förr men inte fan trodde jag att det var så jävla billigt att åka hit från Canada! De betala 1200 dollar för flyg och samma hotell som oss 2 v! Det är helt galet billigt de fick en chock när de hörde vad vi betala! Men för oss är det billigt att åka till Europa men tvärtom för dem! Nästa gång vi åker till Karibien så flyg till Toronto och därifrån boka;)
Nu bjuder jag på lite strand bilder!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar