måndag 26 december 2011

Julafton

Hej kära läsare! Jag hoppas ni har haft en fin och mysig julhelg tillsammans med era nära och kära. Själv har jag haft det helt underbart, det har nästan varit för bra.....men det är ju så julen ska vara, mycket kärlek och mat =) Julafton var vi i Spånga hemma hos min farbror, där samlades alla 4 farbröder med familjerna plus jag och mina två kusiner tillsammans med deras familjer. Jag bara älskar Razai familjen alltså man kan aldrig ha tråkigt med dem. Volymen är alltid på högsta nivå, alltid mat i överflöd och självklart en massa klappar, i år var det mamma som var jultomte  och som dagis lärare så visste hon hur man bjöd på sig själv till de små knattarna. Det var helt enkelt en mycket lyckad kväll.
Juldagen så vaknade vi upp åkte till kyrkan och sedan hem till svärmor för julmiddag, efter det vidare till mormor och mamma. Mot kvällen igår så åkte vi till Tumba där makens släkt anordnat en liten privatfest för alla ungdomar istället för att gå på en syrianska fest som alltid slutar upp med bråk och därför tvingas ställa in festen.
Många av er läsare vill att jag ska skriva om graviditeten och jag lovar att göra det så fort allt lugnat ner sig omkring mig. Go fortsättning på er alla
Massa LOVE

Min fina farbrors fru Juliana....älskar henne hon är bäst



Tjej kusinerna


Farbröderna och pappa

Mamma och lilla evelina


Va tvungen att hjälpa tomten som svettades ihjäl


Lilla Evelina fyllde 1 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar