torsdag 12 januari 2012

Torsdag!

Hej kära läsare! Idag tog jag en sovmorgon och det var såååå skönt! vaknade dock klockan nio så jag var lite besviken på mig själv =) skulle ju kunna sova längre. Men men gick upp åt frukost och åkte till jobbet. Nu sitter och och fixar och trixar med lektionsplanering till mina elever. Vill komma med lite nytt, spännande lektionsmaterial. Imorogn är en speciell dag. Jag och Michael ska gå på ultraljud. Det ska bli sååååå kul jag dööör! Jag längtar, klockan tio ska vi vara i sjukan, därefter åker vi till kyrkan imorgon är nämligen Lakis begravning också. Jag mamma, pappa och Michael kommer närvara och finnas där för min älskade Katta och hennes mamma.




Till allt jobb kombinerar jag choklad =) Har äntligen fått tillbaka mitt chokladsug, har knappt ätit choklad sen jag blev gravid. Det räcker dock men en bit sen är det stopp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar