fredag 13 januari 2012

Vilken dag!


Vilken omtumlande dag det har varit och än är den inte slut.


Ultraljud var så kul och spännande och jag hade lätt kunnat sitta där hela dagen och bara titta på det underbara lilla fostret som växer i min mage. Kan inte fatta det! I början börja jag och Michael att fnittra lite hysteriskt det var en våg av känslor som inte går att beskriva. Vi träffade ett par vi kände ute i väntrummet som just varit inne och de sa att deras bebis var jätte lugn i magen, knappt rörde sig. Mmm typiskt att vår också är lugn då!
Första bilden fick oss att skratta ordentligt vår lilla akrobat var allt annat än lugn om man säger så, det såg ut som att den cykla så mycket som den sparka, den boxades med armarna, gäspade, sög på tummen och hade hur kul som helst =)
Könet tog vi inte reda på! Det får bli en överraskning =) andra barnet kan jag tänka mig att ta reda på kön, men just första så vill jag inget veta!  Fick även datum på beräknad förlossning dag, 10/6 så fem dagar tidigare än vad vi räknat med.








Efter sjukhuset åkte vi till Lakis begravning =( Från glädje till sorg. Det var en vacker och stillsam begravning. Det var en släkting till Lakis som sjöng en sång åh det var så vackert, tårarna bara rann nerför kinderna på nästan alla, Vi fick höra en vacker dikt och en massa fina ord om honom och allt stämde så väl in på kära Lakis, Han är en person man aldrig kommer glömma. Min fina katta var så fin och Lakis kommer alltid leva kvar i hennes hjärta. Va stark min fina!
Vila i frid Lakis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar