söndag 15 januari 2012

Söndags mys

Äntligen hemma....shit alltså så fort jag rör mig hemifrån så vill jag bara tillbaka hem blir så trött av att vara ute, men antar att det är så gravid plus denna jävla kyla....allvarligt hur kallt är det inte! Låg hemma hela förmiddagen och bara slappade framför teven, Mike jobbade vid datorn så jag tog mig i kragen och städade och rensade och sorterade mina smycken, Herre gud vad man hinner samla på sig på 1 år, så länge sen var det sist jag rensa. Det roliga är att jag köper en massa men trivs ändå bäst i mina guldringar och pärlörhängen. Men när våren och sommaren är här då är det faktiskt kul med att piffa upp kläderna med krims krams som maken kallar det!
Vid fyra åkte jag maken och min kusin Maria som btw är tillbaka från Australien till olarys Liljeholmen och bara myste. Saknat henne så mkt, känns som att hon varit borta en evighet.
2 av 4 lådor lite ordning nu, innan låg allt huller om buller! Har en hel påse som jag ska ge bort till mina småkusiner!
Min bebo är inte född än men blir redan bortskämd av söta Vanja fick för inte så länge sen ett jätte fint album, och i fredags fick jag en super söt outfit i storlek 56....omg ser ut som dockkläder såååå små.


Eftersom jag inte vet könet på bebis så är vitt perfekt, tack fina Vanja....Love u och Andrea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar