måndag 9 januari 2012

Hej hej kära läsare! Idag har jag haft en riktig vilodag! Skönt! Myste i sägen med maken fram till elva tills han fick nog och sa att vi sover bort hela dagen! Gick upp åt frukost och jag åkte till mamma som haft ryggskott i tre dar stackare, hann knappt vara inne i tio minuter, och ser då att en ung liten skit sätter en gul lapp samt tar kort på min bil! Rusar ut men hinner inte övertala honom om att vi ska åka vilken sekund som helst! Förklarar även att min mamma är sjuk och att det är därför jag körde fram bilen till dörren, inget hjälpte efter många om och men blev jag 450 kr fattigare! Hatar lapplisor, tycker alla kan gå å dööööö!

Träffade även min kusin vitamin Jurinda som flyttar tillbaka till London på tisdag, så besviken att vi inte hunnit hänga mer!

Åkte därefter och handla lite mat bland annat färsk nötfärs för att laga spagetti meet-balls! Makens meetballs ät så kryddiga och goda kan lätt äta det 7 dar i veckan!









Bästis tog ett kort på magen som växer så det knakar!



Sen mot kvällen satte vi på Miami videon som vi filma! Vi dog av skratt så härligt med minnen!
Lite te och hembakat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar