måndag 19 mars 2012

Aj Aj!

Hemma efter en lång dag! Hade muntligt nationella i svas idag. Det var så roligt, jag älskar att bedöma muntligt tal. Är dock helt slut! 
På tal om slut under hela min graviditet så har jag nog aldrig haft så ont som jag har just nu, jag lider verkligen. Jag gjorde misstaget att springa till bussen, Bussen skulle just åka och jag vinkade snälla stanna å ja han stanna vilket gjorde att jag då var tvungen att springa ca 30 meter. Å helvete vad ont jag har nu, jag kan knappt lyfta vänster ben men andra ord kan jag knappt gå. Har knaprat i mig alvedon och nu ligger jag i soffan och kan knappt ta mig upp. Fy vad tungt det börjar bli nu. 10 kg är inte lite och många fler kg kommer det bli!


Glömde visa dessa söta babykläder jag fick, eller bebo fick i present av mammas väninna Amira! Tack så mycket söta snälla! Bebo kommer använda dessa flitigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar