torsdag 1 mars 2012

God förmiddag!
Jag är på jobbet och springer fram och tillbaka som en höna......herre gud vad mycket det har varit å göra senaste 3 veckorna och det tar inte slut!!!! Skönt att man är ledig imorgon, har tid hos barnmorskan får se vad vi ska hitta på då. Vågar fan inte ställa mig på vågen alltså....senaste 2 veckorna har jag vuxit minst 1-2 storlekar i allt.....nu går det fort och jag börjar känna att allt blir tungt. Snart är det lunch, sen ska jag sitta och planera några timmar sedan förbi mormor och sedan back och jobba kväll 2 timmar!




2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag tycker du verkar va en jättetrevlig och söt tjej :-)
    Superbra blogg också, jag är själv gravid så det är så roligt att få följa dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack söta du!
      Glad jag blir, ta hand om magen
      KRAM

      Radera