lördag 10 mars 2012

Gårdagen

God förmiddag mina kära läsare!
Vakna vid halv tolv idag....såååå nice, passar på innan bebis kommer. Jag kan inte fatta att det är 90 dagar kvar exakt, helt galet! Jag kan inte beskriva glädjen och lyckoruset jag känner i kroppen, vaknar varje morgon men ett smile, jag har nog aldrig sett fram emot något så mycket. Min lilla bebooooooooo =)=)=) Binti eller korkajdi =) (dotter, son)


Igår var jag å Gabriella i sth hela dagen, det var så mysigt, hittade så mycket fint överallt, längtar tills jag kommer iform igen så jag kan shoppa =)
Det blev inget till mig, men 2 Missoni handdukar till hemmet.


Mot kvällen blev det bio med baby, svåger å svägerska. Vi såg John Carter en 3D film lite Avatar inspirerad tycker jag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar