fredag 30 mars 2012

Dagens

Hello hej!
Vilken  dag idag....puh! Inatt sov jag lite bättre men ändå väldigt dåligt om jag ska jämföra med sömntutan jag alltid varit. Nätternas toabesök är sååååå  jobbiga. Åkte vid 11 och hämta mormor för att ta henne till min morbror, hon fick lämna lite prover och han undersökte henne, hon har varit väldigt svag senaste tiden kan mycket väl bero på att hon fastar. Efter det åkte jag till Gabriella och Karolin som kom hem från Miami idag!!!! Åh jag ville höra allt, vi var där förra sommaren och i julas och Miami är enligt mig den ultimata semesterorten! Och självklart tyckte dem oxå det =)
Sedan åkte jag för att beställa barnvagnen men tyvärr jobbade inte tjejen som kan allt om barnvagnar så jag får vänta till på måndag....jag är världens virrepanna just nu kan verkligen inte bestämma mig, Bugaboo Cameleon eller Donkey????? hade hoppats på att hon skulle hjälpa mig men hon var inte där!
Igår kom maken hem med en fin rosa kruka och en gul orchide....finaste han är! Har aldrig haft en gul men det blir väl fint nu till påsk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar