lördag 17 mars 2012

Lördag

Idag är jag en trött trött kvinna! Sov dåligt hela natten min mage var hårt som en sten och gjorde ont! Kunde varken ligga på sidan eller magen! Så jag har bara varit hemma idag, städat, dammat och en massa tråkigt! Boka även en utlandssemester till min familj i sommar, så avundsjuk vill ju oxå med liksom! Men men en bebo på 1 månad gör det omöjligt, men värt det!
Nu väntar jag på katta dom ska hämta mig och så får vi se var vi hamnar!


Igår köpte jag lite basic baby kläder i storlek 50! Dvs nyfödd! Så svårt eftersom jag inte vet vad det blir för kön! Allt är rosa eller blått! Får köpa lite fram till att bebis kommer! Köpte även vantar så att bebo inte river sig själv! Passa på alla gravida, finns i HM just nu, inte alltid de finns tydligen!




2 kommentarer: